17 January 2012

(Selasa, 4.15am)

Terkilan.
Bila Wae Ismael tulis perkataan 'terkilan', kamu semua patut sedar Wae Ismael sedang serius.
Kamu bayangkanlah.
Hampir lima ringgit (RM5) aku laburkan untuk berjaga malam.
Yes. Aku beli satu tin Livita sama satu bungkus kopi panas.
Untuk apa berjaga malam?
Berjaga malam demi satu niat suci. Study.
Ah study last minit pun study juga kan?
Bak kata pepatah orang putih, "Its never too late to study last minit."
Kalau ada orang tanya siapa orang putih tu, jawap "Mr. Izzhuairi".


Terkilan.
Terkilan sebab salah satu punca aku masih berjaga hingga saat ini ialah disebabkan sakit perut.
Dan sedikit kekerapan terkentut.
Berjaga ke mana, study ke mana.
Tahulah kita semua sekarang bahawa Livita sama kopi bukanlah satu campuran kimia yang baik.


Sekarang ni aku cuma mampu tahan sakit perut ini.
Dan biarkan ia pergi hanya sekadar sebuah kentut.
Kentut yang berhemah dan pendiam. 
Sama seperti tuan badannya. Ehem.
Bau? Ah bau tu hal subjektif.
Wangi bagi aku, mungkin busuk bagi kamu semua.
Maaf. Aku tak dapat beri sebuah kentut yang dapat puaskan hati dan hidung semua orang.
Tapi aku masih berpegang kuat pada satu prinsip dalam ber-kentut.


" I kentut to express, not to impress. "












Macam gampang ! Bye.





ouh ouh yeahhh !


No comments: