26 June 2011

Abang Atan

abang Atan ni tukang gunting rambut !
dari gua kecik rambut nipis sampai la sekarang dah dewasa dan rambut pun dah tebal , kalau gua kat Kulim , pasti gua akan gunting rambut kat kedai dia .
bukan gua sorang saja ! tolak ibu gua , semua ahli keluarga gua gunting rambut dengan abang Atan termasuk abah gua . Dah berapa tahun dah pun gua sendiri tak ingat . Abang Atan ni pun dah macam jurugunting rambut rasmi famili gua .

Tak silap gua , dulu masa gua kecik gua penah dendam sekejap dengan abang Atan ni .
Jenis ganas dalam menggunting rambut ! Sampai calar belakang leher gua dia cukur .

Tapi tu kisah dulu time gua budak budak .

********

Esok gua mula prektikal di mahkamah mejistret kulim .
So gua kena edjas rambut panjang gua ni kasi kemas sikit gaya orang kerja gomen !


" abang Atan , saya nak gunting pendek ni bukan sebab apa , esok start prektikal "

" ouh prektikal kat mana ? "

" tu kat court tu ! "

" mana ? Court Mammoth ? "





gua jadi serba salah nak respon macam mana !


jahanam !


ouh ouh yeahhh !

4 comments:

FarizaFauzi said...

punye la high educated pye org..practical kat court mammoth je? Adoyai..HAHA

Noor Farizahani Zainal Abidin said...

All the best di court mammoth , Kulim

W a e said...

hehehehe !

nabnab said...

keje court mammoth jaga mesen apa bang? hahahaha, terbaeklah abang atan.