02 August 2011

entri bergambar

7 sebab kenapa gua seronok berprektikel di Mahkamah Mejistret Kulim




1 ) Bos yang cool !
 


2) Dapat ofis sendiri yang selesa


3) Staf staf yang mesra dan sedia memberi bantuan tanpa perlu ugut letak pisau dileher


4 ) Bos yang cool !


5 ) Kebebasan !

eh maksud gua kebebasan melepak di mana mana .


6 ) Ada majlis makan - makan.
 





dan akhir sekali . . . . .





7 ) Bos yang cool !
 





heheheheheheh !



*********


Okay jutaan terima kasih untuk semua ahli keluarga Mahkamah Mejistret Kulim atas layanan istimewa kepada gua dan Fadzlan sepanjang tempoh prektikel kami terutamanya untuk bos kami , Kak Wawa !


p/s : Kak Wawa , saya tau akak baca ni ! Terima kasih untuk semua makanan sedap kat Pizza Hut itu hari , terima kasih untuk McFlurry Oreo tu , terima kasih sebab layan saya dan Fadzlan macam adik adik , bukan macam budak prektikel dan akhir sekali terima kasih sebab sporting sangat ! Jaga jaga , jangan sporting sangat dengan budak budak prektikel lain lepas ni . Budak budak prektikel ni tak elok bagi muka sangat tau . Heheheheheh .

Hah tu tengah senyum sorang sorang la tu !




ouh ouh yeahhh !

4 comments:

Azwa Martadza said...

WAE..HAHAHAHA..AKK TGH GELAK SORG2 NIE..ADOI..MASUK JUGAK GAMBAR YG AKK MAKAN BERSUNGGUH2 TU?HAHAHA..erm..cm biase ayat akk.. "BORINK KORG XDE"..dh tu buat statement cover balik.."OK AKK NAK BUAT KERJA!"hahaha.. :P

W a e said...

lepas tu saya pun bagi jawapan cliche " nanti kitorang datang court lagi ! hehehehehe "

Azwa Martadza said...

pastu akk jawab pulak 'OKAY JUMPE KORANG NEXT WEEK'..hihi..td akk dh sign subpoena saksi inquest..free2 drop by ok..c ya! :P

W a e said...

yes ! minggu depan .