06 August 2011

22 tahun dan masih belum berkahwin

semalam
sambil berdiri mendengar khutbah jumaat di mesjid , gua menyandarkan bahu gua ke salah satu tiang .
sambil bersandar gua silang tangan ! Peh , bergaya betul .
pose macam ni memang ' in ' sangat dengan outfit gua yang segak berkain pelikat ketat dan berkemeja tee kolar .
memang gaya brader brader !


depan gua
ada dua orang budak kecik .
lebih kurang darjah tiga ke darjah empat .
budak budak ni pula jenis bebal !
Ada ke patut bergaduh time tengah khutbah .
ini pengaruh budak budak King dengan Dragon la ni !


Gua kasi jegil mata satu kali dekat dia orang .


" pakcik tengok dia ni , pakcik ! Dok kacau orang ni . "





Jahanam !

walaupun ini bukan pengalaman pertama diperlakukan sebegini , ini antara yang melampau .


**********

gua lututkan gigi budak tu ! Habis semuanya berterabur tinggal gusi .
kemudian gua sikukan bahagian atas kepala budak tu ! 3 kali .
budak tu terhuyung hayang sebagai isyarat dia hampir tewas .
badan kecik budak tu gua angkat stail ' clean n jerk ' dan gua hempas ke dalam kolah tempat orang ambil wudhuk .


gua senyum nipis tanda puas !


***********




okay perenggan atas ni gua tipu ! heheheheh .

mengenangkan yang gua berada di dalam mesjid dan di dalam bulan yang mulia , gua sekadar ' tune ' pandangan ke tempat lain .

Gua buat buat fokes dengar khutbah !







ouh ouh yeahhh !

5 comments:

adeQ said...

dah matang la tu gayenye~

W a e said...

heheheheh !

FarizaFauzi said...

oh..kire lg parah le...Org kene time solat trawih..adoyai~~ Bole pulak bergurau senda time sujud? ==''

Unknown said...

wae boleh lawak lagi tak? baca status gelak. bila baca blog pun nak gelak gak! hahahaa

W a e said...

yela yela lepas ni tulis benda sedih sikit la ! hehehehe