14 February 2011

nasik lemak jati

gua baru lepas makan satu nasik lemak. nasik lemak jati nama dia.
hang kalau hang budak uitm shah alam dan tak tahu nasik lemak jati ni apa benda, hang pergi terjun tasik kat seksyen 7 tu sekarang ! 

nasik lemak jati ni gua klasifikasikan sebagai ' U '. kiranya macam untuk santapan umum semua peringkat usia. apa jadah gua nak klasifikasikan nasik lemak jati 18SX ! tapi kalau hang tiba tiba 'turn on' lepas makan nasik lemak jati ni, tu kira kes lain la ! malas gua nak ambil tahu.

habis tu cilaka apa yang gua membebel pasal nasik lemak jati kat sini?! 

masaalahnya sekarang, dulu gua rasa harga nasik lemak jati dengan lauk feveret gua tak ada la mahal macam masa gua beli tadi.
menu wajib gua kalau pergi nasik lemak jati dah konfem konfem la nasik lemak(lebih) + bergedel + fillet ikan. 
seingat gua sepanjang gua menceburkan diri dalam bidang ke-nasik-lemak-jati-an tahun tahun yang lepas, tak pernah sekali pun menu wajib gua yang 'dinner plate' ni cecah empat ringgit. 
habis tu apa jadahnya makcik tadi mintak ke gua empat ringgit dua kupang?! hah jawap ! jawap.

hah ini sekarang gua nak buat laporan kat sapa ni? bahagian hal ehwal pelajar? pihak alumni? rukun tetangga?

cilaka marah punya pasal sampai gua dah tak reti nak bawak cerita ni sampai ke mana.
jadi gua berhenti sampai kat sini saja la ! komplen banyak pun tak guna perut dah kenyang. hehehehe !


ouh ouh yeahhh !

2 comments:

Anonymous said...

bapak mahal nasik lemak jati skrg.
dulu2 wa beli adalah rm2 camtu.
eishh!
berhantu nasi lemak jati tu


-jeju

W a e said...

nasik lemak jati ni bukan boleh bagi muka sangat ! cilake.