03 November 2010

gambar ehsan : google image


dulu sewaktu gua masih kecil, otak gua kerap berfikir.
betul gua tak tipu !
berbeza dengan sekarang, otak gua kerap pula berangan.

dan sewaktu gua kecil dulu, setiap kali gua terjumpa klinik dengan papan tanda tertulis "KLINIK BUASIR", otak gua akan sering berfikir.



"Doktor Buasir mesti seorang yang kaya ! Di mana mana saja ada klinik kepunyaan beliau."


yes ! dulu gua sangkakan KLINIK BUASIR adalah klinik kepunyaan seseorang yang bernama Buasir ! Muhammad Buasir misalnya. atau mungkin Abdul Buasir.
samala seperti KLINIK AZMAN, KLINIK CHONG dan KLINIK MURTHI.



cilaka ! otak anak anak kecil naif seperti gua memang mudah tertipu.



ouh ouh yeahhh !

2 comments:

Luna said...

saya mahu berkenalan dengan anda yang masih kecil! :)

W a e said...

gua juga rindukan wae ismael yang masih kecil dan naif tu !