19 March 2011

berdebar

sebagai seorang hero yang lahir dalam keluarga yang mempunyai lima (5) orang hero yang lain , tak banyak benda yang boleh buat gua berdebar !

gua tek reti nak berdebar depan perempuan .
gua tak reti nak berdebar kalau lapar .
gua pun tak reti nak berdebar kalau esok kena hantar esaimen hari ni lepak lagi .

kiranya gua memang tak ' in ' sangat la dengan hal hal berdebar ni !
salah satu hal yang buat gua berdebar pun yang gua boleh ingat , itu hari time gua tengah drive perut buat hal dah tak tahan nak ' melepas ' .
' too fast too furious ' juga gua drive cari mangkuk jamban masa tu ! selamat tak ada benda buruk dan busuk yang terjadi .



tapi musim musim hujan ni memang buat gua berdebar lain macam hari ni !

*******

Astro, lu tolong jangan buat hal malam ni ! tunggu game manchester united habis dulu , lepas tu lu nak terpadam pun pergi mampus la gua tak nak ambil tahu .


team nomber satu paling power ! nomber dua power team futsal gua . 


ouh ouh yeahhh !

5 comments:

Cik Mushroom said...

Tak berdebar jumpa perempuan? Betul2 jaga pandangan mata nie. Good to know :)

W a e said...

eh dah tukar nama? hehehe.

Anonymous said...

eleh, tak berdebar konon. hahaha.
eh, putihnyee blog.

W a e said...

putih kan? macam tuan dia.

Cik Mushroom said...

saja tukar. kalau letak alia ismail nanti orang ingat adik beradik pulak ye tak? :)

ok bye.